2009年6月20日 星期六

Swirly Whirly Fixed Gear Cycle Shop



一直秉持著單車生活化的理念推動著美好城市色彩,老闆娘更是對藝術與音樂友很大的熱情交流,店內提供了各式保養工具提供給騎士使用,如果你們有來台灣,一定要來這看看喔

地址: 台北市民生東路五段三十六巷六弄一號

營業時間: 12PM ~ 10PM (全年無休)

聯絡方式: hsianstar@gmail.com


Swirly Whirly Fixed Gear in Heels has consistently adapted the concept of bike adaptation,impeling the happy urban color. The owner is an artistic young lady with great passion for music, who loves to exchange ideas. The shop provides various types of maintenance tools for ridders. If you ever visit Taiwan, please do check out this friendly, cosy boutique located right next to Ming-Sheng Park in

ADD: No.1,Alley6,Lane36,Sec.5,Ming-Sheng E .Rd,Taipei

Working Hrs: 12PM~10PM (Monday~Sunday)

E-mail: hsianstar@gmail.com

5 則留言:

  1. Hi~We r James&Chantel
    酷!請問店裡會有吉娃娃嗎?我想帶家裡的吉娃娃去交流!
    http://www.flickr.com/photos/chantelchen/sets/72157617627106885/

    回覆刪除
  2. Hey James & Chantel!
    好啊好啊! 我家養四隻! 因為最近狗爸媽生了小孩! 你要來得時候打個電話給我或瑪莉寶, 我把我家的全帶去店裡 :O)

    回覆刪除
  3. COOL~~我們很期待,目前在想辦法用fixed gear載吉娃娃.......

    回覆刪除
  4. LOL" 我都放包包裡一邊騎耶 :o)

    回覆刪除
  5. 放在包包一起騎?!
    我的寶貝重達3.5kg呢!
    我擔心狗兒會"不蘇服"呀。
    很好奇你是如何載你的狗寶貝?
    有相片可以分享嗎?

    回覆刪除